"Хто не знає свого минулого,той не вартий свого майбутнього. Хто не шанує видатних людей свого народу, той сам не гідний пошани."
М.Рильський
|
Патріотичне виховання - це сфера духовного життя,
яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне,
що любить і ненавидить людина, яка формується.
В.О. Сухомлинський
"ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ -основа майбутнього свідомого суспільства для держави! "
Актуальність національно – патріотичного виховання особистості в сучасному українському суспільстві чималою мірою зумовлено потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усі громадянам рівні стартові можливості для розвитку та застосування їхніх потенційних здібностей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціально важливих цілей як умов реалізації найголовнішої соціально – психологічної потреби особистості – потреби до самовизначення та самоствердження.
Німецький мислитель Вільгем Гумбольдт зауважив: «Обставини, за яких протікає життя, впливають на людину більше, ніж виховання».
Революція Гідності, жертовний подвиг Героїв Небесної Сотні, події, які нині переживає український народ, ще раз засвідчують, що проголошена 1991 року незалежність потребує постійного захисту, забезпечення громадянського, національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання молоді. Війна на Сході країни продемонструвала готовність молодого покоління відстоювати національну цілісність, українську державність, орієнтацію на цінності світової цивілізації, бажання долучитися до сім’ї народів, які будують спільний європейський дім.
Національно – патріотичне виховання – це вимога часу, тому його розвиток і вдосконалення є актуальним завданням для всіх учасників виховного простору школи. Навчальний заклад як осередок національно- патріотичного виховання має сприяти розвитку демократичної політичної культури, формуванню громадянської компетентності, політико- правових знань, гідності та відповідальності учнівської молоді, усвідомленню та визнанню ними демократичних принципів життя та пріоритетів прав людини.
Актуальність національно – патріотичного виховання особистості в сучасному українському суспільстві чималою мірою зумовлено потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усі громадянам рівні стартові можливості для розвитку та застосування їхніх потенційних здібностей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціально важливих цілей як умов реалізації найголовнішої соціально – психологічної потреби особистості – потреби до самовизначення та самоствердження.
Німецький мислитель Вільгем Гумбольдт зауважив: «Обставини, за яких протікає життя, впливають на людину більше, ніж виховання».
Революція Гідності, жертовний подвиг Героїв Небесної Сотні, події, які нині переживає український народ, ще раз засвідчують, що проголошена 1991 року незалежність потребує постійного захисту, забезпечення громадянського, національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання молоді. Війна на Сході країни продемонструвала готовність молодого покоління відстоювати національну цілісність, українську державність, орієнтацію на цінності світової цивілізації, бажання долучитися до сім’ї народів, які будують спільний європейський дім.
Національно – патріотичне виховання – це вимога часу, тому його розвиток і вдосконалення є актуальним завданням для всіх учасників виховного простору школи. Навчальний заклад як осередок національно- патріотичного виховання має сприяти розвитку демократичної політичної культури, формуванню громадянської компетентності, політико- правових знань, гідності та відповідальності учнівської молоді, усвідомленню та визнанню ними демократичних принципів життя та пріоритетів прав людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар